عرفان

هر آنچه که شما درخواست کنید را در این وبلاگ شخصی خواهید یافت

عرفان

هر آنچه که شما درخواست کنید را در این وبلاگ شخصی خواهید یافت

با تو

چشم های خستم رو به در ، به انتظار رسیدنه

تموم وجودم انگار ، اسم تورو فریاد می زنه 

 

صدای تپش قلبمو ، از اسم تو پر می کنم

جاری می شه از تو مژه هام تو تموم رگهای تنم 

 

خوب می دونم که میای دوباره ، رقص ساعت ستاره

من و همرات می بری اونورِ ، ابرهای پاره پاره 

 

با تو تموم دنیای من ، پر می شه از شادی و شور

توئی توئی تو اون ستاره ، صمیمی و گرم و پر غرور 

 

چشمهای من تو انتظارت ، رو به آسمون تیره مونده

نبودنت تو عمق چشمهام ، قلب ترانه رو شکونده 

 

یه عمر تو تب و تاب تو ، ثانیه ها رو می شمارم

بیا که تا توئی نازنین ستاره ی شبهای تارم 

 

خوب می دونم که میای دوباره ، رقص ساعت ستاره

من و همرات می بری اونورِ ، ابرهای پاره پاره 

 

با تو تموم دنیای من ، پر می شه از شادی و شور

توئی توئی تو اون ستاره ، صمیمی و گرم و پر غرور 

 

 چشم های خستم رو به در ، به انتظار رسیدنه

تموم وجودم انگار ، اسم تورو فریاد می زنه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد