عرفان

هر آنچه که شما درخواست کنید را در این وبلاگ شخصی خواهید یافت

عرفان

هر آنچه که شما درخواست کنید را در این وبلاگ شخصی خواهید یافت

رنگ عاشقی سیاهه اما باز واسم قشنگه

بی تو من یه شعر تازه تو کتابها دارم

رفتی و نغمه ی شادی رفته از کنارم

 

بی تو این دل شکستم طاقت نداره

بیا پیشم بیا پیشم عزیزم دوباره

 

بی تو زمونه نامهربونه

بی تو دل من شده بازیگونه

 

عاشق نبودی تا همه بدونن

قصه ی دلتنگیو با من بخونن

 

بی تو دنیا دلمو سوزونده

بوی عطرت هیچ کجا نمونده

 

 بی تو بی من یعنی جدائی

بگو کجاست روزهای آشنائی؟ 

 

       

 

 

دوست دارم ...

 

 

 

بی تو دل تو سینه مرد

گلهای سرخ باغچمون بی تو پژمرد

 

بی تو زمونه نامهربونه

بی تو دل من شده بازیگونه

 

عاشق نبودی تا همه بدونن

قصه ی دلتنگیو با من بخونن 

 

         

 

 

دوست دارم ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد